zaterdag 21 december 2013

Turnpakjes van Jalie

Dochterlief heeft onlangs een keertje mee mogen "trainen" met 2 meiden die een tissueact doen en ze vond het geweldig, vooral het pakje (wat ze heeft mogen lenen) vond ze super mooi. Nu lukte het nog niet echt omdat mijn dochter nog niet de kracht heeft om naar boven te klimmen en kreeg daarom het advies om eerst te gaan turnen en kracht opbouwen zodat ze over enige tijd wel omhoog kan klimmen en zelf kan gaan oefenen.
Dus mama dacht dat het dan in ieder geval tijd werd dat ik me ging wagen aan het maken van zo'n mooi pakje. Zo gezegd zo gedaan, dus patroon geleend bij een vriendin waarvan de dochter op rolschaatsen zit en waar moeders zelf ook de pakjes voor maakt. Stof gekocht en proberen maar. Ik zag er eigenlijk best wel tegen op maar uiteindelijk is het me reuze meegvallen. Het pakje met de sterren is model 3026 en de andere is model 3136, beide van Jalie.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten