dinsdag 11 maart 2014

Carnavalspakken

De drukte van de carnavalsdagen zijn alweer even voorbij maar heb zo hard gewerkt aan alle pakken dat ik ze jullie niet wilde onthouden. 
Als eerste mijn eigen pak, samen met een vriendin meegedaan aan het gekostumeerd bal in ons dorp, helaas geen prijs dit jaar maar niet getreurd, de pakken waren super mooi.





Mijn dochter was echter met 1 pak niet tevreden en wilde er graag 2, uiteindelijk zijn het er 3 geworden maar dat terzijde.
Als eerste wilde ze graag Merida worden van de Disney film Brave.
Dus mama opzoek naar een patroon en tussen mijn collectie iets gevonden wat ik kon gebruiken.
Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat.

Toen nog een riem met pijlenkoker, wat gemaakt is van een stukje leer wat ik nog had liggen.
Dus zo zag het totaal plaatje eruit.

Als tweede pak wilde ze graag Elsa van de Disney film Frozen
Helaas geen foto dat ze het pak aan heeft.



En als laatste wilde ze graag een cheerleader pak omdat een vriendinnetje dat ook had.
Dit was een heel gepuzzel om alles passend te krijgen en heb uiteindelijk het broekje (wat er normaal onder hoord) eraf geknipt zodat ze makkelijker naar het toilet kon.



De pompoms zijn ook zelf gemaakt volgens deze tutorial.
Ik heb voor het handvat alleen linnentape gebruikt en geen plastic tape




Geen opmerkingen:

Een reactie posten