donderdag 11 mei 2017

NK Pole Fitness


Afgelopen weekend heeft onze dochter meegedaan aan het NK Pole Fitness in Leiden
Ze deed mee in de categorie Kids (8 t/m 15 jaar) en was met 10 jaar de jongste deelneemster. Ze heeft het supergoed gedaan en kreeg ook een goed jury commentaar. Helaas is ze niet in de prijzen maar heeft ze een gedeelde 4e plek behaald.
Nu gaat het ook om het totaal plaatje dus heb ik voor haar een pakje gemaakt in het thema van haar act. Het nummer wat ze gebruikt heeft voor haar act was afkomstig uit de film Vaiana. Dus vandaar een pakje geïnspireerd op de outfit van Vaiana.

Ik heb als basis het patroon 2801 van Jalie gebruikt.
Daarna ben ik zelf aan het tekenen en puzzelen geslagen om het zo te krijgen zoals ik bedacht had. Verder heb ikde mouwen weggelaten (anders heeft ze geen grip in de paal) en heb ik het broekje vervangen door een boxer. Het rokje zit onder aan de boxer met een klein steekje vast zodat hij niet omhoog klapt als ze op haar kop hing


Geen opmerkingen:

Een reactie posten