woensdag 10 april 2013

Epipen zakje

Al jaren heb ik naast mijn portemonnee, telefoon en alle andere noodzakelijk heden
standaard een epi-pen in mijn tas zitten voor noodgevallen.
Gelukkig heb ik hem nog nooit zelf hoeven te gebruiken maar toch ben ik altijd een beetje blij als ik hem zie, want ik weet dat die kleine spuit mijn leven kan redden.
 
Nu moest hij laatst weer vervangen worden om dat hij aan zijn houdbaarheids datum zat.
Ik kreeg echter niet het model wat ik gewend was en daarom paste deze nieuwe aanwinst ook niet in het standaard etui-tje waar ik hem altijd in bewaar.
 
DUS....hoog tijd voor een up-grade.
 
En dit is het resultaat.

.
 
 
 
For years now i've got an epi pen standard in my purse next to my wallet, phone and other necesities.
Luckely I've never had to use it myself but when I see it in my purse, I always feel kinda weird happy, for I know this little thing can save my life.

Because my old one was almost past it's date, I had to get a new one.
But this new one was different than the one I had before and it also wouldn't fit in the case I kept it in.

So.. it was time for an up-grade

And.. this is the result



Geen opmerkingen:

Een reactie posten